وبلاگ رقص دانش

وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب

https://aja.ir/Portal/picture/?1646357/%D8%AD%D8%AC%D8%AA-%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85-%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF-%D8%AD%D8%B3%D9%86%DB%8C

 

حجت الاسلام محمد حسنی با اشاره به اقدامات آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای مرتجع منطقه برای ایجاد نفرت میان ملت ایران و عراق گفت: ملت عراق و ایران بسیار حکیمانه، باهوش و خردمندانه حرکت می‌کنند و تحت تاثیر این تفرقه افکنی‌ها قرار نمی گیرند.

به گزارش روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش درباره آغاز هفته وحدت و تفرقه افکنی دشمن در میان کشورهای اسلامی گفت: با تمام توطئه‌هایی که دشمن از گذشته به ویژه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی به کار برده، به لطف خدا موفقیت‌های آن‌ها در این زمینه بسیار کم بوده است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش درباره دلایل شکست توطئه‌های دشمن در ایجاد تفرقه میان کشورهای اسلامی یادآور شد: محور مقاومت یکی از دلایل شکست دشمن در توطئه‌های تفرقه افکنی میان کشورهای مسلمان است. زمانی حتی دو کشور برای مقاومت کردن به توافق نمی رسیدند اما اکنون به لطف خدا چند کشور مقتدر و توانمند اسلامی در بحث محور مقاومت با هم افزایی حداکثری کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

وی خاطرنشان کرد: این موضوع نشان می‌دهد که ما در تحقق اهداف وحدت موفق بوده‌ایم و دشمن در پیاده کردن نقشه‌های خود ناکام مانده است.

حجت الاسلام محمد حسنی تاکید کرد: البته این موضوع بدان معنا نیست که دشمن از نقشه‌ها و توطئه‌های خود در تفرقه‌افکنی میان امت اسلامی و به خصوص کشورهای مسلمان و همسایه ما دست برداشته است.

نماینده ولی فقیه در ارتش با اشاره به اقدامات اخیر دشمن گفت: اخیرا آمریکایی‌ها، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای مرتجع منطقه به شدت برای ایجاد نفرت میان ملت ایران و عراق فعال شده‌اند اما ملت عراق و ایران بسیار حکیمانه، باهوش و خردمندانه حرکت می‌کنند و تحت تاثیر این تفرقه افکنی‌ها قرار نمی گیرند. ممکن است توطئه‌ها مانند شعله آتش، مقداری جان بگیرد اما به زودی آتش‌های فتنه اختلاف‌افکنی میان ایران و عراق فروکش می‌کند.

وی با اشاره به برخی ناآرامی ها در عراق بیان کرد: آنچه در عراق اتفاق افتاده است، ربطی به ملت اصیل عراق ندارد. این افراد عده‌ای نفوذی و دست نشانده اجانب و بیگانگان هستند. متن جامعه ملت عراق حسینی هستند و حسینیان عراقی با حسینیان ایرانی هم‌زبان، هم‌فکر، هم‌صدا، همراه و هم‌آرمان هستند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ملت عراق و ایران سیاسی نظامی
[ پنج شنبه 23 آبان 1398 ] [ 16:59 ] [ نصر ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب